EricSaadeblog

Alla inlägg under oktober 2011

Av Eric Khaled Saade - 9 oktober 2011 11:52

Chachaa.


Just nu sitter jag inne på msn . :D och pratar mää Ragnar och sandra men sandra skulle gå




Händersen blir vä att prata mää ragnar:D <3

Av Eric Khaled Saade - 8 oktober 2011 11:28

igår blev det gååårn :)

Av Eric Khaled Saade - 7 oktober 2011 16:51

ja rubriken säger allt ;)

 

♥ ragnar bästa vän ♥ , vi ska va på gårn ikväll :) tagga ;)

Av Eric Khaled Saade - 7 oktober 2011 14:21

ja om ni fattar vrf jag har en sådan rubrik , så äre därför ;)  Det blir gårn ikväll :) Gilla . ska vara med Ragnar :) o  Sandra .. :)♥ kul ÄLSKAR ER ! , fast det vet ni ju redan , kanske :)<3 men iaf, nu ska jag fortsätta städa , sedaan kl 15 00 ska jag ringa till ragnar :) och prata med han :)<3 .. as kul :) aja , ses ikväll puss okram :)

Av Eric Khaled Saade - 6 oktober 2011 20:56

Chaaa,


Just nu har jag as tråkigt , just städat klart tills imorgon , nu sitter jag inne på fb och msn och pratar  ragnar   Vi pratar typ om allt ;) , men iallafall imorgon blire gårn med han iaf och kanske sandra , men jag vet inte :) aja ska nu logga :) puss hare :)

Av Eric Khaled Saade - 6 oktober 2011 20:15

  Idag så hade vi gympa orienteraning :) kul eller ( inte ) Aja , vi hade det sista passet , sedan kom ragnar då pratade jag med han :) KIING :) , eftersom hans buss e typ as sen men as tidig på morgonen :( .. stackars han typ :) meen imorgon , blire typ gårn med Sandra♥ och Ragnar♥ Gilla :)

Av Eric Khaled Saade - 4 oktober 2011 18:26

Ska sova nu hejdå ?!

Av Eric Khaled Saade - 4 oktober 2011 07:41

    Igår , så gick vi till 11,45 i skolan för fröknarna skulle ha möte typ .. ;)

Men skulle hällre vilja att dom skulle ha mötet idag , för idag går vi till 16,00 asså palla gå :( As drygt ju typ två matte pass, vilket jag hatar , . men nu iaf ska jag gå upp och börjaa fixa mig hejdå :) puss  Kram

 

Beebii lollo saknar dig :) , men på lördag kanske vi skulle vara med varan . men om vi fick det ,, det va inte säkert ;)♥    

Sök i bloggen

Google translate to your language

Presentation


♥Alla ÄlskarDig♥

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

vad tkr ni att eric saade är `?
 Dålig
 Bäst
 snyggast
 bög?
 Bästa i hela världen
 Sämst
 As dålig
 han suger

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards